Informacije: 051 821 505

KTD Čabar

  • NASLOVNA
  • O DRUŠTVU
    • Impressum
    • Poslovnik o radu nadzornog odbora
    • Prigovori i reklamacije
  • DJELATNOSTI
    • Sakupljanje i odvoz komunalnog otpada
    • Upravljanje grobljima
      • Obrasci za korisnike
    • Održavanje javnih zelenih površina
  • CJENIK
    • Cjenik za komunalni otpad
    • Cjenik grobnih naknada
    • Cjenik usluga
  • DOKUMENTI
    • Savjetovanja s javnošću
    • Javna nabava
    • Javni pozivi i natječaji
    • Zakoni, opći akti i odluke
    • Izvješća
    • Pristup informacijama
    • Asset lista
    • Antikorupcijski plan
    • Unutarnje prijavljivanje nepravilnosti
    • Zaštita osobnih podataka
    • Donacije i sponzorstva
    • Edukacije
    • Etički kodeks
    • Transparentnost
  • PITANJA I ODGOVORI
  • KONTAKT

JAVNI NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE DIREKTORA/DIREKTORICE KTD ČABAR d.o.o.

JAVNI NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE DIREKTORA/DIREKTORICE KTD ČABAR d.o.o.

by KTD / Srijeda, 25 svibnja 2022 / Published in Komunalno

Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.

Trg kralja Tomislava 9, 51306 Čabar

Tel/Fax: +385 51 821 505

e-mail: ktd@ktd-cabar.hr

Čabar, 25. svibnja 2022.

Temeljem članka 24. Izjave o osnivanju trgovačkog društva „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. za komunalne djelatnosti, od 18. veljače 2014, godine te sukladno članku 423. Zakona o trgovačkim društvima (Narodne novine br. 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15, 40/19, 34/22) Skupština društva, dana 25. svibnja 2022. godine, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE ČLANA UPRAVE – DIREKTORA/DIREKTORICE KOMUNALNOG PODUZEĆA „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. za komunalne djelatnosti 

Javni natječaj objavljen je dana 25. svibnja 2022.godine na mrežnim stranicama društva www.ktd-cabar.hr i mrežnim stranicama Grada Čabra www.cabar.hr

Direktor/direktorica se imenuje na mandatno razdoblje od 5 godina, uz mogućnost ponovnog izbora.

Na javni natječaj se, pod ravnopravnim uvjetima, imaju pravo javiti osobe oba spola.

Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu. Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17 i 98/19) uz prijavu na natječaj dužni su priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

OPIS POSLOVA DIREKTORA/DIREKTORICE:

  • organizira i planira poslovanje te vodi proces rada Društva,
  • predlaže godišnji program rada Društva i odgovoran/na je za njegovo provođenje,
  • odgovara za zakonitost rada Društva,
  • vodi poslove Društva sukladno ovoj izjavi, odluci člana Društva te obveznim uputama Skupštine i Nadzornog odbora,
  • podnosi izvješće o rezultatima poslovanja Društva,
  • sklapa ugovore o radu sa zaposlenicima,
  • odlučuje o pravima i obvezama zaposlenika iz radnog odnosa u skladu sa zakonom,
  • donosi pojedinačne akte iz područja poslovanja Društva i iz područja rukovođenja i rada zaposlenika Društva,
  • priprema prijedloge Odluka i općih akata za Skupštinu i Nadzorni odbor društva,
  • brine o likvidnosti društva i poduzima mjere za poboljšanje iste,
  • saziva sjednice Skupštine,
  • obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom i aktima Društva.

UVJETI RADNOG MJESTA:

  • da ima visoku stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 1 godinu radnog iskustva u struci, ili višu stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 2 godine radnog iskustva u struci, ili srednju stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 3 godine radnog iskustva u struci,
  • da posjeduje organizacijske sposobnosti rukovoditelja,
  • poznavanje rada na računalu,
  • vozačka dozvola B kategorije

Temeljem članka 239. Zakona o trgovačkim društvima članom uprave može biti svaka fizička osoba koja je potpuno poslovno sposobna.

Članom uprave ne može biti osoba:

  1. koja je kažnjena za kazneno djelo zlouporabe stečaja, zlouporabe u postupku stečaja, pogodovanja vjerovnika ili povrede obveze vođenja trgovačkih i poslovnih knjiga iz Kaznenog zakonika Republike Hrvatske i to za vrijeme od pet godina po pravomoćnosti presude kojom je osuđena, s time da se u to vrijeme ne računa vrijeme provedeno na izdržavanju kazne, ili
  2. protiv koje je izrečena mjera sigurnosti zabrane obavljanja zanimanja koje je u potpunosti ili djelomično obuhvaćeno predmetom poslovanja društva za vrijeme dok traje ta zabrana.

PRIJAVA TREBA SADRŽAVATI:

  • životopis,
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslika diplome),
  • dokaz o dosadašnjem radnom iskustvu (preslika potvrde ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – elektronički zapis o radno pravnom statusu),
  • presliku osobne iskaznice,
  • izjavu o pod kaznenom i materijalnom odgovornošću o nepostojanju okolnosti iz članka 239. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima,
  • uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
  • dokaz o poznavanju rada na računalu (preslika potvrde ili izjava),
  • presliku vozačke dozvole.

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidati će predočiti izvornik.

Prijave na javni natječaj podnose se osobno u prijemnoj pisarnici na adresi KTD Čabar d.o.o

Trg kralja Tomislava 9, Čabar, radnim danom od 07,00 – 15,00 sati (u zatvorenoj poštanskoj omotnici) ili putem pošte na istu adresu uz obaveznu napomenu „Prijava na javni natječaj za direktora/direktoricu – ne otvarati“.

Rok za dostavu prijava je  8 dana od dana objave na mrežnim stranicama društva www.ktd-cabar.hr  i mrežnim stranicama Grada Čabra www.cabar.hr

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži svu traženu dokumentaciju navedenu u ovom natječaju. Nepotpune i nepravodobne prijave, kao i prijave poslane elektroničkom poštom ili telefaksom neće se razmatrati.

Svi kandidati koji ispunjavaju uvjete iz javnog natječaja i čije su prijave pravodobne i potpune biti će pozvani na razgovor koji će s njima obaviti povjerenstvo, a o čemu će biti pravovremeno obaviješteni.

Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatrati će se da je povukao prijavu na javni natječaj te se u daljnjem postupku više neće smatrati kandidatom.

Na temelju rezultata provedenog postupka povjerenstvo će predložiti Skupštini kandidata za direktora/direktoricu društva „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o.

Prijavom na natječaj kandidat daje privolu društvu „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom u svrhu odabira kandidata te privolu na dostavu obavijesti o rezultatima natječaja koja se dostavlja svim kandidatima.

Privola za prikupljanje i obradu osobnih podataka uvjet je za prijavu na javni natječaj.

Kandidat može u svakome trenutku bez objašnjenja odustati od dane privole i zatražiti prestanak aktivnosti obrade svojih osobnih podataka.

Prikupljeni osobni podaci obrađivati će se u skladu s važećim propisima, odnosno Općom uredbom o zaštiti podataka, od 27. travnja 2016. godine, te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine br. 42/18).

„KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. zadržava pravo ne izvršiti izbor direktora/direktorice po raspisanom javnom natječaju te isti poništiti.

KLASA: 112-03/22-01/1

URBROJ: 2108-04/1-22-2

 

SKUPŠTINA DRUŠTVA

Gradonačelnik

Antonio Dražović, mag.physioth.

  • Tweet

About KTD

What you can read next

JAVNI POZIV
Natječaj
AKCIJA PRIKUPLJANJA KRUPNOG OTPADA – DOPUNA OBAVIJESTI

Nedavne objave

  • OBAVIJEST – PROLJETNA AKCIJA PRIKUPLJANJA KRUPNOG (GLOMAZNOG) OTPADA

  • OBAVIJEST korisnicima usluga – MO Prezid

  • OBAVIJEST – Kalendar odvoza otpada 2023.

  • SAVJETOVANJE: Prijedlog CJENIKA JAVNE USLUGE SAKUPLJANJA KOMUNALNOG OTPADA na području Grada Čabra

  • OBAVIJEST – AKCIJA PRIKUPLJANJA KRUPNOG (GLOMAZNOG) OTPADA – Jesen 2022.

Jeste li našli sve tražene informacije na našem webu ?

  • Kalendar odvoza otpada
  • Upute o odvajanju otpada
  • Kako reciklirati
  • Dokumenti
  • Popis naselja
  • Česta pitanja
  • Prigovori i reklamacije
  • O društvu
  • Kontaktirajte nas
  • Impressum

Prijava na newsletter

Prijavom na naš newsletter bit ćete pravodobno informirani novostima iz KTD Čabar.

Kontakt

Telefon : 051 821 505
Email: ktd@ktd-cabar.hr

KTD Čabar d.o.o
Trg kralja Tomislava 9, Čabar

Pogledaj na google kartama

© 2016-2021 Sva prava pridržana KTD ČABAR d.o.o | Održavanje web stranica Egeo.

TOP Skip to content
Open toolbar Alati pristupačnosti

Alati pristupačnosti

  • Povećaj tekstPovećaj tekst
  • Smanji tekstSmanji tekst
  • Siva nijansaSiva nijansa
  • Visoki kontrastVisoki kontrast
  • Negativni kontrastNegativni kontrast
  • Svijetla pozadinaSvijetla pozadina
  • Podcrtaj linkovePodcrtaj linkove
  • Čitljiviji tekstČitljiviji tekst
  • Reset Reset
  • Kontakt i pomoćKontakt i pomoć
  • Izjava o pristupačnostiIzjava o pristupačnosti

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/creatorv/public_html/ktd-cabar.hr/wp-includes/functions.php on line 5279