Četvrtak, 28 ožujka 2024 / Published in Komunalno

Član Uprave društva na temelju članka 422. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima (“Narodne novine“, broj 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15, 40/19, 34/22, 114/22, 18/23, 130/23) i članka 27. Izjave o osnivanju Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. od 02. travnja 2014. godine, objavljuje

OGLAS
za zasnivanje radnog odnosa na poslovima pomoćnog komunalnog radnika/radnice

Broj izvršitelja: 1
Naziv radnog mjesta: pomoćni komunalni radnik/ca

Ugovor o radu: na određeno vrijeme u trajanju od 6 mjeseci

Radno vrijeme: puno radno vrijeme

Uvjeti za prijam na radno mjesto:

– PKV, NKV

– položen vozački ispit B kategorije

– zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima

– punoljetnost

Uz prijavu kandidati su obvezni priložiti:

– životopis,

– preslika domovnice, OI, putovnice i sl.

– dokaz o stručnoj spremi (presliku svjedodžbe )

– presliku vozačke dozvole za upravljanje vozilima „B“ kategorije

– uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci do dana objave natječaja.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08, 69/17).

Prilikom odabira kandidata postupit će se i sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine, broj 121/17, 98/19, 84/21,156/23

Prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju uvjeta iz natječaja podnose se u roku 8 (osam) kalendarskih dana od dana objave natječaja, na adresu:

Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., 51 306 Čabar, Trg kralja Tomislava 9, s naznakom “Za natječaj –  prijam u radni odnos pomoćnog komunalnog radnika/radnice“.

Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

KTD Čabar zadržava pravo ne odabrati niti jednog kandidata i pravo potpunog ili djelomičnog poništenja natječaja.

Ovaj Javni natječaj objavljuje se na oglasnoj ploči Društva, oglasnoj ploči Grada Čabra, web stranici Grada Čabra, web stranici Društva.

KLASA: 112-03/24-01/1

URBROJ: 2108-04/1-24-2

 

Čabar, 28. ožujka 2024. godine

Direktor Društva:
Daniel Bilen, bacc. ing. traff.

Četvrtak, 25 siječnja 2024 / Published in Komunalno

U skladu s člankom 423. Zakona o trgovačkim društvima (NN 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15, 40/19, 34/22, 114/22, 18/23) i sukladno članku 19. Izjave o osnivanju Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o., Skupština Društva raspisuje

                                           JAVNI NATJEČAJ

za izbor i imenovanje člana uprave – direktora/direktorice  Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. za komunalne djelatnosti 

 

Javni natječaj objavljen je dana 25. siječnja 2024.godine na mrežnim stranicama društva www.ktd-cabar.hr i mrežnim stranicama Grada Čabra www.cabar.hr

Direktor/direktorica se imenuje na mandatno razdoblje od 5 godina, uz mogućnost ponovnog izbora.

Na javni natječaj se, pod ravnopravnim uvjetima, mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08, 69/17).

Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu. Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19, 84/21, 156/23) uz prijavu na natječaj dužni su priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

OPIS POSLOVA DIREKTORA/DIREKTORICE:

  • organizira i planira poslovanje te vodi proces rada Društva,
  • predlaže godišnji program rada Društva i odgovoran/na je za njegovo provođenje,
  • odgovara za zakonitost rada Društva,
  • vodi poslove Društva sukladno ovoj izjavi, odluci člana Društva te obveznim uputama Skupštine i Nadzornog odbora,
  • podnosi izvješće o rezultatima poslovanja Društva,
  • sklapa ugovore o radu sa zaposlenicima,
  • odlučuje o pravima i obvezama zaposlenika iz radnog odnosa u skladu sa zakonom,
  • donosi pojedinačne akte iz područja poslovanja Društva i iz područja rukovođenja i rada zaposlenika Društva,
  • priprema prijedloge Odluka i općih akata za Skupštinu i Nadzorni odbor društva,
  • brine o likvidnosti društva i poduzima mjere za poboljšanje iste,
  • saziva sjednice Skupštine,
  • obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom i aktima Društva .

UVJETI RADNOG MJESTA:

  • da ima visoku stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 1 godinu radnog iskustva u struci, ili višu stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 2 godine radnog iskustva u struci, ili srednju stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 3 godine radnog iskustva u struci,
  • da posjeduje organizacijske sposobnosti rukovoditelja,
  • poznavanje rada na računalu,
  • vozačka dozvola B kategorije

Temeljem članka 239. Zakona o trgovačkim društvima (Narodne novine br. 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15, 40/19, 34/22, 114/22, 18/23, 130/23) članom uprave može biti svaka fizička osoba koja je potpuno poslovno sposobna.

Članom uprave ne može biti osoba:

  1. koja je kažnjena za kazneno djelo zlouporabe stečaja, zlouporabe u postupku stečaja, pogodovanja vjerovnika ili povrede obveze vođenja trgovačkih i poslovnih knjiga iz Kaznenog zakona Republike Hrvatske i to za vrijeme od pet godina po pravomoćnosti presude kojom je osuđena, s time da se u to vrijeme ne računa vrijeme provedeno na izdržavanju kazne, ili
  2. protiv koje je izrečena mjera sigurnosti zabrane obavljanja zanimanja koje je u potpunosti ili djelomično obuhvaćeno predmetom poslovanja društva za vrijeme dok traje ta zabrana.

PRIJAVA TREBA SADRŽAVATI:

  • životopis,
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslika diplome),
  • dokaz o dosadašnjem radnom iskustvu (preslika potvrde ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – elektronički zapis o radno pravnom statusu),
  • presliku osobne iskaznice,
  • izjavu pod kaznenom i materijalnom odgovornošću o nepostojanju okolnosti iz članka 239. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima,
  • uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
  • dokaz o poznavanju rada na računalu (preslika potvrde ili izjava),
  • presliku vozačke dozvole.

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidati će predočiti izvornik.

Prijave na javni natječaj podnose se osobno u prijemnoj pisarnici na adresi KTD Čabar d.o.o, Trg kralja Tomislava 9, Čabar, radnim danom od 07,00 – 15,00 sati (u zatvorenoj poštanskoj omotnici) ili putem pošte na istu adresu uz obaveznu napomenu „Prijava na javni natječaj za direktora/direktoricu – ne otvarati“.

Rok za dostavu prijava je  8 dana od dana objave na mrežnim stranicama društva www.ktd-cabar.hr  i mrežnim stranicama Grada Čabra www.cabar.hr

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži svu traženu dokumentaciju navedenu u ovom natječaju. Nepotpune i nepravodobne prijave, kao i prijave poslane elektroničkom poštom ili telefaksom neće se razmatrati.

Svi kandidati koji ispunjavaju uvjete iz javnog natječaja i čije su prijave pravodobne i potpune biti će pozvani na razgovor koji će s njima obaviti povjerenstvo, a o čemu će biti pravovremeno obaviješteni.

Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatrati će se da je povukao prijavu na javni natječaj te se u daljnjem postupku više neće smatrati kandidatom.

Na temelju rezultata provedenog postupka povjerenstvo će predložiti Skupštini kandidata za direktora/direktoricu društva „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o.

Prijavom na natječaj kandidat daje privolu društvu „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom u svrhu odabira kandidata te privolu na dostavu obavijesti o rezultatima natječaja koja se dostavlja svim kandidatima.

Privola za prikupljanje i obradu osobnih podataka uvjet je za prijavu na javni natječaj.

Kandidat može u svakome trenutku bez objašnjenja odustati od dane privole i zatražiti prestanak aktivnosti obrade svojih osobnih podataka.

Prikupljeni osobni podaci obrađivati će se u skladu s važećim propisima, odnosno Općom uredbom o zaštiti podataka, od 27. travnja 2016. godine, te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine br. 42/18).

„KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. zadržava pravo ne izvršiti izbor direktora/direktorice po raspisanom javnom natječaju te isti poništiti.

 

 KLASA: 112-03/24-01/1

 URBROJ: 2108-04/1-24-1

 

                                                                                      SKUPŠTINA DRUŠTVA

                                                                                            Gradonačelnik

                                                                                    Antonio Dražović, mag.physioth.

Petak, 17 studenoga 2023 / Published in Komunalno

Trg kralja Tomislava 9, 51306 Čabar

OIB: 58129032419

Tel/Fax: +385 51 821 505

e-mail: ktd@ktd-cabar.hr

web: www.ktd-cabar.hr

Čabar, 17. studenog 2023.

 

             U skladu s člankom 423. Zakona o trgovačkim društvima (NN 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15, 40/19, 34/22, 114/22, 18/23) i sukladno članku 19. Izjave o osnivanju Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o., Skupština Društva raspisuje

                                JAVNI NATJEČAJ za izbor i imenovanje direktora Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. Čabar

Broj izvršitelja: 1
Naziv radnog mjesta: direktor
Ugovor o radu: na određeno vrijeme od 5 godina
Radno vrijeme: puno radno vrijeme

Za izbor i imenovanje direktora Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. može biti imenovana osoba koja pored općih uvjeta iz članka 239. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima ispunjava i sljedeće posebne uvjete:

  • magistar struke ili stručni specijalist ekonomske, pravne ili tehničke struke i 1 godinu radnog iskustva u struci (odnosno prije VSS), ili sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik ekonomske, pravne ili tehničke struke (odnosno prije VŠS) i 2 godine radnog iskustva u struci, ili srednju stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 3 godine radnog iskustva u struci,
  • poznavanje rada na osobnom računalu,
  • posjedovanje organizacijskih sposobnosti rukovođenja,
  • posjedovanje vozačke dozvole B kategorije.

 Prijavi treba priložiti:

  • životopis,
  • presliku osobne iskaznice ili domovnice,
  • presliku diplome ili svjedodžbe,
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
  • potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na poslovima za koje se traži odgovarajuće stručno znanje (npr. ugovor o radu, potvrda poslodavca, rješenje o rasporedu na radno mjesto ), izvornik ili presliku,
  • uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci do dana objave natječaja,
  • presliku vozačke dozvole

 Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08, 69/17).

Prilikom odabira kandidata postupit će se i sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21).

Kandidat koji ima pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Uz prijavu na natječaj dužan je priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo postojanje prava prednosti na koje se poziva.

S kandidatima koji zadovoljavaju uvjete natječaja obavit će se razgovor i po potrebi provjera dodatnih znanja i vještina.

Prijave se podnose u zatvorenoj omotnici u roku od 8 (osam) dana od dana objave natječaja na web stranici Društva i Grada Čabra, te oglasnoj ploči Društva i Grada Čabra, na adresu KTD Čabar d.o.o., Trg kralja Tomislava 9, 51306 Čabar s naznakom “za Javni natječaj-izbor i imenovanje direktora-ne otvaraj“.

Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Kandidati natječaja bit će pismeno obaviješteni o rezultatu izbora u roku od 10 dana od dana proteka roka za podnošenje prijava. Skupština zadržava pravo da ne prihvati nijednu od pristiglih ponuda ili da poništi natječaj.

KLASA: 112-03/23-01/1

URBROJ: 2108-04/1-23-2

Čabar, 17.11. 2023. godine

 

                                                                                             Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o./Skupština Društva

                                                                                                                                        Gradonačelnik

                                                                                                                         Antonio Dražović, mag.pyshiot.

Ponedjeljak, 13 studenoga 2023 / Published in Komunalno
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. obavještava korisnike usluga odvoza komunalnog otpada na području MO Tršće da će se radi kvara na velikom komunalnom vozilu komunalni otpad (PET/MET ambalaža) sa područja MO Tršće, umjesto po današnjem normalnom rasporedu odvoza, odvoziti 17.11.2023. (U PETAK).
Ovim putem molimo cijenjene korisnike usluga za strpljenje i razumijevanje.
KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR d.o.o.
Utorak, 26 rujna 2023 / Published in Komunalno

OBAVIJEST – SAKUPLJANJE AZBESTNOG OTPADA

Pozivamo građane da prijave potrebu zbrinjavanja azbestnog otpada (ravne i valovite ploče velikog formata, fasadne i krovne ploče malog formata, azbestne cijevi izvađene iz zidova objekata koji se ruše ili rekonstruiraju, čvrsto vezani izolacijski materijali)

Prilikom prijave potrebno je dati sljedeće podatke: ime i prezime korisnika, adresu i procijenjenu količinu azbestnog otpada koji je potrebno zbrinuti (broj komada, m² ili volumen u m³).

Prema čl. 19. Pravilnika o građevnom otpadu i otpadu koji sadrži azbest (NN 69/2016) posjednik građevnog otpada koji sadrži azbest dužan je pripremiti izdvojeni azbestni otpad za prijevoz na način da se spriječi ispuštanje azbestnih vlakana tako da se azbestne ploče slože na palete, navlaže, omotaju stretch folijom ili sakupe u velike vreće (čvrste vreće za građevni otpad, šutu ili tzv. ”big bag”). Tako pripremljeni azbestni otpad potrebno je do odvoza skladištiti na mjestima gdje je omogućen pristup komunalnim vozilima. Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. odvoz će obavljati u skladu s tehničkim mogućnostima o čemu će korisnici usluga biti pravovremeno obaviješteni, jer je riječ o izvanrednim poslovima te molimo građane za strpljenje.

INFORMACIJE:          

Za eventualne nejasnoće ili pojašnjenja možete se obratiti u Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., Trg kralja Tomislava 9, Čabar: tel.: 821-505, e-mail: ktd@ktd-cabar.hr

Utorak, 26 rujna 2023 / Published in Komunalno

OBAVIJESTAKCIJA SAKUPLJANJA KRUPNOG (GLOMAZNOG) OTPADA

Tijekom mjeseca listopada 2023. godine (počevši od utorka 03.10.) organizira se sakupljanje i odvoz krupnog (glomaznog) otpada na području Grada Čabra. Sakupljanje će se vršiti po pozivu, na način da korisnici pozivom na broj telefona 821-505 ili osobnim dolaskom u ured Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. (Trg kralja Tomislava 9, Čabar) izvrše prijavu o potrebi odvoza glomaznog otpada. Nakon prikupljenih prijava i utvrđenih potreba po broju korisnika i okvirnih količina odredit će se raspored sakupljanja po pojedinim naseljima i kućanstvima, o čemu će korisnici usluga biti pravovremeno obaviješteni.

Prijave se zaprimaju zaključno s 02. listopadom 2023. godine. 

U sklopu akcije sakupljat će se krupni (glomazni) otpad. Popis vrsta predmeta i tvari koji se smatraju glomaznim otpadom možete pronaći u Naputku o glomaznom otpadu (NN 79/2015) na poveznici https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_07_79_1534.html .

S obzirom na to da odvoz stare bijele tehnike, metala, te elektroničkog i električnog otpada vršimo neovisno o akciji sakupljanja krupnog otpada (svaki petak tijekom cijele godine), u sklopu akcije sakupljanja naglasak je na sljedećem:

  • DRVO (drveni stolovi, stolice, ormari, ostali predmeti od drva…)
  • PLASTIKA (plastični stolovi, stolice, plastične bačve i posude, kanistri, gajbe…)
  • OSTALO (madraci, kauči, sobna i ulazna vrata, rolete, prozor i prozorski okviri, kupaonska oprema (umivaonici, wc školjke…) i dr.)

Krupnim (glomaznim) otpadom ne smatra se:

  • građevinski otpad (beton, opeka, crijep, pločice, keramika, građevinski materijali od azbesta i gipsa, šuta…)
  • opasni otpad
  • električni i elektronički otpad
  • otpadne gume
  • otpadna vozila
  • otpadne baterije i akumulatori

Molimo za poštivanje planova i rasporeda akcije, te za pravovremenu pripremu za odvoz glomaznog otpada, odnosno da se otpad ne iznosi nakon proteka akcije, jer se isti neće naknadno sakupiti.

INFORMACIJE:         

Za eventualne nejasnoće ili pojašnjenja možete se obratiti u Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., Trg kralja Tomislava 9, Čabar: tel.: 821-505, e-mail: ktd@ktd-cabar.hr

Ponedjeljak, 17 travnja 2023 / Published in Komunalno

Krajem mjeseca travnja 2023. godine (počevši od utorka 25.04.) organizira se prikupljanje i odvoz krupnog (glomaznog) otpada na području Grada Čabra. Prikupljanje će se vršiti po pozivu, na način da korisnici pozivom na broj telefona 821 505 ili osobnim dolaskom u ured Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. (Trg kralja Tomislava 9, Čabar) izvrše prijavu o potrebi odvoza glomaznog otpada. Nakon prikupljenih prijava i utvrđenih potreba po broju korisnika i okvirnih količina odredit će se raspored prikupljanja po pojedinim naseljima i kućanstvima, o čemu će korisnici usluga biti pravovremeno obaviješteni.

 Prijave se zaprimaju zaključno s 24. travnjem 2023. godine.

U sklopu akcije prikupljat će se krupni (glomazni) otpad. Popis vrsta predmeta i tvari koji se smatraju glomaznim otpadom možete pronaći u Naputku o glomaznom otpadu (NN 79/2015) na poveznici https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_07_79_1534.html.

Molimo Vas da s glomaznim otpadom ne odlažete: građevinski otpad, salonitne ploče, miješani komunalni otpad, tekući otpad, opasni otpad i otpad iz gospodarske djelatnosti. Sve ono što ne pripada glomaznom otpadu neće biti odveženo. 

Glomazni otpad molimo odložiti na mjesto gdje se inače iznose posude s komunalnim otpadom. Sakupljanje ove vrste otpada vršiti će se u razdoblju od 25.04. – 28.04. 2023.

Molimo za poštivanje planova i rasporeda akcije, te za pravovremenu pripremu za odvoz glomaznog otpada, odnosno da se otpad ne iznosi nakon proteka akcije, jer se isti neće naknadno pokupiti.

INFORMACIJE:           

Za eventualne nejasnoće ili pojašnjenja možete se obratiti u Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., Trg kralja Tomislava 9, Čabar: tel.: 821-505, e-mail: ktd@ktd-cabar.hr

Utorak, 07 ožujka 2023 / Published in Komunalno

Poštovani, zbog tehničkih pregleda komunalnih vozila, te zbog servisa i baždarenja tahografa, komunalni otpad s područja MO Prezid, umjesto 08. ožujka u srijedu, sakupljati će se 10. ožujka (PETAK). 

 

KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR d.o.o.

Četvrtak, 29 prosinca 2022 / Published in Komunalno

Poštovani korisnici usluga,

 u prilogu je kalendar odvoza komunalnog otpada za 2023. godinu kojeg će svi korisnici dobiti poštom s računima za prvo tromjesečje. Možete ga preuzeti na sljedećoj poveznici u pdf formatu: https://ktd-cabar.hr/sakupljanje-i-odvoz-mijesanog…/

Bitne promjene u odnosu na 2022. godinu su sljedeće:

– komunalni otpad s područja MO Tršće sakupljati će se ponedjeljkom, a sa područja MO Gerovo utorkom,

 

– miješani komunalni otpad (spremnik s zelenim poklopcem) kao i reciklabilni otpad – pet/met ambalaža (spremnik s narančastim poklopcem) sakupljati će se svaki drugi tjedan izmjenično,

– papir/karton, staklena ambalaža te otpadna jestiva ulja sa područja MO Tršće i MO Gerovo odvozit će se svaki 1. petak u mjesecu, a sa područja MO Prezid, MO Čabar i MO Plešce svaki 3. petak u mjesecu,

– odvoz elektronskog otpada, bijele tehnike i metalnog otpada vršit će se po pozivu u dogovoru sa korisnikom usluge,

– odvoz preostalog krupnog otpada vršit će se putem proljetne i  jesenske akcije sakupljanja krupnog otpada o čemu će korisnici usluga biti obavješteni putem naše web i fb stranice, te putem web stranice Grada Čabra.

Za sva pitanja i nejasnoće stojimo Vam na raspolaganju (tel.: 051/821-505 i/ili e-mail: ktd@ktd-cabar.hr).

Koristimo ovu priliku da Vam zahvalimo na dosadašnjoj suradnji i razumijevanju, te da svima zaželimo zdravu, sretnu i uspješnu novu 2023. godinu.

                                                                              Komunalno trgovačko društvo d.o.o. Čabar

Ponedjeljak, 03 listopada 2022 / Published in Komunalno

Na temelju članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22), članka 77. stavka 3. Zakona o gospodarenju otpadom (NN 84/2021) ) i temeljem članka 30. Odluke o načinu pružanja javne usluge skupljanja komunalnog otpada (Službene novine Grada Čabra br. 2/22), Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. započinje postupak Savjetovanja sa zainteresiranom javnošću o prijedlogu cjenika javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području Grada Čabra.

Pozivamo predstavnike zainteresirane javnosti da najkasnije do 02. studenog 2022. godine dostave svoje prijedloge i mišljenja na prijedlog cjenika. Sve informacije o savjetovanju nalaze se na sljedećoj poveznici:  https://ktd-cabar.hr/javno-savjetovanje/

Po isteku roka za dostavu mišljenja i prijedloga, na internetskim stranicama Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. izradit će se i objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju s zainteresiranom javnošću, koje sadržava zaprimljene prijedloge i primjedbe, te očitovanja s razlozima za neprihvaćanje pojedinih prijedloga i primjedbi.

Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.

Petak, 23 rujna 2022 / Published in Komunalno

Tijekom mjeseca listopada 2022. godine (počevši od ponedjeljka 03.10.) organizira se prikupljanje i odvoz krupnog (glomaznog) otpada na području Grada Čabra. Prikupljanje će se vršiti po pozivu, na način da korisnici pozivom na broj telefona 821 505 ili osobnim dolaskom u ured Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. (Trg kralja Tomislava 9, Čabar) izvrše prijavu o potrebi odvoza glomaznog otpada. Nakon prikupljenih prijava i utvrđenih potreba po broju korisnika i okvirnih količina odredit će se raspored prikupljanja po pojedinim naseljima i kućanstvima, o čemu će korisnici usluga biti pravovremeno obaviješteni.

Prijave se zaprimaju zaključno s 28. rujnom 2022. godine.

U sklopu akcije prikupljat će se krupni (glomazni) otpad. Popis vrsta predmeta i tvari koji se smatraju glomaznim otpadom možete pronaći u Naputku o glomaznom otpadu (NN 79/2015) na poveznici https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2015_07_79_1534.html. 

Molimo Vas da s glomaznim otpadom ne odlažete: građevinski otpad, salonitne ploče, miješani komunalni otpad, tekući otpad, opasni otpad, otpad iz gospodarske djelatnosti, gume, akumulatore i baterije, te elektroničke i električne aparate i uređaje. Sve ono što ne pripada glomaznom otpadu neće biti odvezeno.

Za razliku od prethodnih godina, sa svrhom racionalizacije troškova odvoza i zbrinjavanja glomaznog otpada, akcija će se provoditi u dva navrata:

  • U prvom navratu će se prikupljati stari namještaj, razni drveni i tekstilni otpad. Navedeni glomazni otpad molimo odložiti na mjesto gdje se inače iznose posude s komunalnim otpadom. Prikupljanje ove vrste otpada vršiti će se u razdoblju od 03.10. – 07.10. 2022.
  • U drugom navratu prikupljati će se ostale vrste glomaznog otpada (plastični i metalni otpad, bijela tehnika, elektronički otpad) o čemu će korisnici usluga biti pravovremeno obaviješteni.

Molimo za poštivanje planova i rasporeda akcije, te za pravovremenu pripremu za odvoz glomaznog otpada, odnosno da se otpad ne iznosi nakon proteka akcije, jer se isti neće naknadno pokupiti. 

INFORMACIJE:          

Za eventualne nejasnoće ili pojašnjenja možete se obratiti u Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., Trg kralja Tomislava 9, Čabar: tel.: 821-505, e-mail: ktd@ktd-cabar.hr

Četvrtak, 21 srpnja 2022 / Published in Komunalno

Skupština društva „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. Trg kralja Tomislava 9., Čabar,  dana 21. srpnja 2022. godine, donosi

                   ODLUKU O PONIŠTENJU JAVNOG NATJEČAJA

ZA IZBOR I IMENOVANJE ČLANA UPRAVE – DIREKTORA/DIREKTORICE KOMUNALNOG PODUZEĆA  „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. za komunalne djelatnosti

 

I.

Poništava se Javni natječaj objavljen je dana 25. svibnja 2022. godine na mrežnim stranicama društva www.ktd-cabar.hr i mrežnim stranicama Grada Čabra www.cabar.hr , za izbor i imenovanje člana Uprave- direktora/direktorice Komunalnog poduzeća „Komunalno trgovačko društvo Čabar“ d.o.o. za komunalne djelatnosti.

                                                                                                                                 II.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviti će se na mrežnim stranicama društva www.ktd-cabar.hr i mrežnim stranicama Grada Čabra www.cabar.hr.

KLASA: 112-03/22-01/1

URBROJ: 2108-04/1-22-3

 

SKUPŠTINA DRUŠTVA

Gradonačelnik

Antonio Dražović, mag.physioth., v.r.

Petak, 03 lipnja 2022 / Published in Komunalno

Poštovani korisnici usluga,

Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. dana 10. lipnja (PETAK) počinje sa odvojenim sakupljanjem otpadnih jestivih ulja.

Sve upute možete pročitati na sljedećoj poveznici: https://ktd-cabar.hr/kako-reciklirati/

 

Petak, 03 lipnja 2022 / Published in Komunalno

Poštovani korisnici usluga sa područja MO Gerovo, zbog sigurnosno-tehničkih razloga, a s ciljem prevencije nastanka većih kvarova na velikom komunalnom vozilu, miješani komunalni otpad sa područja MO Gerovo, koji je trebao biti prikupljen danas (petak, 03.06.2022.), prikupljati će se u ponedjeljak 06.06.2022. po uobičajenom rasporedu.

Ovim putem ispričavamo se za nastale neugodnosti, te Vas molimo za razumijevanje!

Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.

Srijeda, 25 svibnja 2022 / Published in Komunalno

Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.

Trg kralja Tomislava 9, 51306 Čabar

Tel/Fax: +385 51 821 505

e-mail: ktd@ktd-cabar.hr

Čabar, 25. svibnja 2022.

Temeljem članka 24. Izjave o osnivanju trgovačkog društva „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. za komunalne djelatnosti, od 18. veljače 2014, godine te sukladno članku 423. Zakona o trgovačkim društvima (Narodne novine br. 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15, 40/19, 34/22) Skupština društva, dana 25. svibnja 2022. godine, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE ČLANA UPRAVE – DIREKTORA/DIREKTORICE KOMUNALNOG PODUZEĆA „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. za komunalne djelatnosti 

Javni natječaj objavljen je dana 25. svibnja 2022.godine na mrežnim stranicama društva www.ktd-cabar.hr i mrežnim stranicama Grada Čabra www.cabar.hr

Direktor/direktorica se imenuje na mandatno razdoblje od 5 godina, uz mogućnost ponovnog izbora.

Na javni natječaj se, pod ravnopravnim uvjetima, imaju pravo javiti osobe oba spola.

Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu. Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17 i 98/19) uz prijavu na natječaj dužni su priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

OPIS POSLOVA DIREKTORA/DIREKTORICE:

  • organizira i planira poslovanje te vodi proces rada Društva,
  • predlaže godišnji program rada Društva i odgovoran/na je za njegovo provođenje,
  • odgovara za zakonitost rada Društva,
  • vodi poslove Društva sukladno ovoj izjavi, odluci člana Društva te obveznim uputama Skupštine i Nadzornog odbora,
  • podnosi izvješće o rezultatima poslovanja Društva,
  • sklapa ugovore o radu sa zaposlenicima,
  • odlučuje o pravima i obvezama zaposlenika iz radnog odnosa u skladu sa zakonom,
  • donosi pojedinačne akte iz područja poslovanja Društva i iz područja rukovođenja i rada zaposlenika Društva,
  • priprema prijedloge Odluka i općih akata za Skupštinu i Nadzorni odbor društva,
  • brine o likvidnosti društva i poduzima mjere za poboljšanje iste,
  • saziva sjednice Skupštine,
  • obavlja i druge poslove u skladu sa Zakonom i aktima Društva.

UVJETI RADNOG MJESTA:

  • da ima visoku stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 1 godinu radnog iskustva u struci, ili višu stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 2 godine radnog iskustva u struci, ili srednju stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 3 godine radnog iskustva u struci,
  • da posjeduje organizacijske sposobnosti rukovoditelja,
  • poznavanje rada na računalu,
  • vozačka dozvola B kategorije

Temeljem članka 239. Zakona o trgovačkim društvima članom uprave može biti svaka fizička osoba koja je potpuno poslovno sposobna.

Članom uprave ne može biti osoba:

  1. koja je kažnjena za kazneno djelo zlouporabe stečaja, zlouporabe u postupku stečaja, pogodovanja vjerovnika ili povrede obveze vođenja trgovačkih i poslovnih knjiga iz Kaznenog zakonika Republike Hrvatske i to za vrijeme od pet godina po pravomoćnosti presude kojom je osuđena, s time da se u to vrijeme ne računa vrijeme provedeno na izdržavanju kazne, ili
  2. protiv koje je izrečena mjera sigurnosti zabrane obavljanja zanimanja koje je u potpunosti ili djelomično obuhvaćeno predmetom poslovanja društva za vrijeme dok traje ta zabrana.

PRIJAVA TREBA SADRŽAVATI:

  • životopis,
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (preslika diplome),
  • dokaz o dosadašnjem radnom iskustvu (preslika potvrde ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – elektronički zapis o radno pravnom statusu),
  • presliku osobne iskaznice,
  • izjavu o pod kaznenom i materijalnom odgovornošću o nepostojanju okolnosti iz članka 239. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima,
  • uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
  • dokaz o poznavanju rada na računalu (preslika potvrde ili izjava),
  • presliku vozačke dozvole.

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidati će predočiti izvornik.

Prijave na javni natječaj podnose se osobno u prijemnoj pisarnici na adresi KTD Čabar d.o.o

Trg kralja Tomislava 9, Čabar, radnim danom od 07,00 – 15,00 sati (u zatvorenoj poštanskoj omotnici) ili putem pošte na istu adresu uz obaveznu napomenu „Prijava na javni natječaj za direktora/direktoricu – ne otvarati“.

Rok za dostavu prijava je  8 dana od dana objave na mrežnim stranicama društva www.ktd-cabar.hr  i mrežnim stranicama Grada Čabra www.cabar.hr

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži svu traženu dokumentaciju navedenu u ovom natječaju. Nepotpune i nepravodobne prijave, kao i prijave poslane elektroničkom poštom ili telefaksom neće se razmatrati.

Svi kandidati koji ispunjavaju uvjete iz javnog natječaja i čije su prijave pravodobne i potpune biti će pozvani na razgovor koji će s njima obaviti povjerenstvo, a o čemu će biti pravovremeno obaviješteni.

Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatrati će se da je povukao prijavu na javni natječaj te se u daljnjem postupku više neće smatrati kandidatom.

Na temelju rezultata provedenog postupka povjerenstvo će predložiti Skupštini kandidata za direktora/direktoricu društva „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o.

Prijavom na natječaj kandidat daje privolu društvu „KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj te dokumentaciji dostavljenoj s prijavom u svrhu odabira kandidata te privolu na dostavu obavijesti o rezultatima natječaja koja se dostavlja svim kandidatima.

Privola za prikupljanje i obradu osobnih podataka uvjet je za prijavu na javni natječaj.

Kandidat može u svakome trenutku bez objašnjenja odustati od dane privole i zatražiti prestanak aktivnosti obrade svojih osobnih podataka.

Prikupljeni osobni podaci obrađivati će se u skladu s važećim propisima, odnosno Općom uredbom o zaštiti podataka, od 27. travnja 2016. godine, te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine br. 42/18).

„KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR“ d.o.o. zadržava pravo ne izvršiti izbor direktora/direktorice po raspisanom javnom natječaju te isti poništiti.

KLASA: 112-03/22-01/1

URBROJ: 2108-04/1-22-2

 

SKUPŠTINA DRUŠTVA

Gradonačelnik

Antonio Dražović, mag.physioth.

Novosti

TOP Skip to content