
Tijekom mjeseca lipnja 2020. godine (počevši od ponedjeljka 08.06.) organizira se prikupljanje i odvoz krupnog (glomaznog) otpada na području Grada Čabra. Prikupljanje će se vršiti po pozivu, na način da korisnici pozivom na broj telefona 821 505 ili osobnim dolaskom u ured Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. (Trg kralja Tomislava 9, Čabar) izvrše prijavu o potrebi odvoza glomaznog otpada. Nakon prikupljenih prijava i utvrđenih potreba po broju korisnika i okvirnih količina odredit će se raspored prikupljanja po pojedinim naseljima.
Prijave se zaprimaju zaključno s 01. lipnjem 2020. godine.
U sklopu akcije prikupljat će se krupni (glomazni) otpad, sukladno popisu vrste predmeta i tvari propisanih Naputkom o glomaznom otpadu (NN 79/15):
- KUPAONSKA OPREMA (kada /plastična, fiberstaklena, metalna i sl./, tuš kada, sauna, kada za djecu, kupaonski ormar i police, zavjesa ili pregrada za tuš ili kadu, nosač zavjese /karniša/, umivaonik, toalet i bide /školjka i daska/, slavina za vodu, nosač tuša i crijevo za tuš, stalak za ručnike i sl., ogledalo);
- STVARI ZA DJECU (krevet za dijete, stolica i hodalica za dijete, veće igračke, dječja kolica, auto sjedalica za dijete);
- PODNE OBLOGE (tepih, laminat, linoleum, parket, krzno i sl.);
- NAMJEŠTAJ (ormar, komoda, ladičar, vitrina, noćni ormarić i sl., polica /npr. ugradbena, samostojeća, zidna i sl./, stol /npr. radni, za računalo, kuhinjski, za blagovaonu, toaletni i sl./ stolac, klupa, barska stolica, zidni/stolni sat većih dimenzija, daska kod uzglavlja kreveta, stalak /stolni, zidni za npr. tv/hi-fi/, fotelja, naslonjač, krevet, tabure, madrac, nadmadrac, podnica kreveta, okvir za sliku većih dimenzija, prozorske zaštitne rešetke i grilje, sobne pregrade);
- KUHINJSKA OPREMA (kuhinjski elementi /ugradbeni, samostojeći i dr./, sudoper, radna površina, šank);
- VRTNA OPREMA (ograda i vrata, vrtni namještaj, vrtni alat, strojevi za vrt /tačke, kosilica i sl./, sjenica za vrt /rastavljena na dijelove dimenzija pogodnih za prijevoz/, drvo /izrezano na dimenzije pogodne za prijevoz/, posuda /za npr. cvijeće/ i postolje-nosač većih dimenzija, vrtni ukrasi većih dimenzija, vrtna klupa, crijevo za vodu, oprema za razvođenje vode te posude za zalijevanje bilja, ljuljačka, suncobran i stalak za suncobran, sklopivi bazen, roštilj);
- OSTALI GLOMAZNI OTPAD (rolete, žaluzine, tende i sl., ljestve i samostojeće stepenice, zavjese i nosači zavjesa, vrata /npr. sobna, ulazna i dr./, staklo /okno/, prozor, prozorski okvir, invalidska kolica, dekorativni predmeti većih dimenzija, oprema za kućne ljubimce većih dimenzija /akvarij, žičani kavez, i sl./, sprave za vježbanje i veća oprema za sport i rekreaciju /bicikl, daska za jedrenje-jahanje na valovima, kajak, kanu, pedalina i sl./, radijator, kante i posude većih dimenzija, tapete, daska za glačanje, okvir za sušenje rublja);
Također, u sklopu akcije vršit će se i prikupljanje dotrajalih kućanskih aparata, metalnog otpada te otpadnih vozila.
Korisnici usluge moraju posebno odložiti krupni metalni otpad (npr. štednjaci, hladnjaci, perilice rublja, posuđa i sl.), a posebno ostali krupni otpad (npr. namještaj i sl.).
Akcija skupljanja navedenog otpada započet će određenog dana (prema kasnije utvrđenom rasporedu po naseljima) u 7:30 sati i trajat će do 15:00 sati.
Mole se korisnici usluge odvoza krupnog otpada da otpad odlože uz prometnicu do sedam sati ujutro na dan kada se akcija provodi. Otpad koji će biti odložen kasnije neće se odvoziti.
Tijekom akcije neće se prikupljati građevinski materijal i krovni pokrov (crijep i salonit ploče-koje sadrže azbest), kao i sve ono što se sakuplja u redovitom odvozu miješanog komunalnog otpada.
Obavijest o rasporedu provođenju akcije dostavit će se prijavljenim korisnicima nekoliko dana prije početka akcije skupljanja otpada. Molimo za poštivanje plana i rasporeda akcije, te za pravovremenu pripremu za odvoz odnosno da se otpad ne iznosi nakon proteka akcije, jer se isti neće naknadno pokupiti.
INFORMACIJE:
Ukoliko postoji potreba za zbrinjavanje otpadnih električnih i elektroničkih uređaja građani se mogu obratiti pozivom na tel. broj: 251 856, 099 744 10 06 ili putem elektroničke pošte: eeotpad.ri@gmail.com (FRIGOMATIC ECO, Kukuljanovo bb).
Za eventualne nejasnoće ili pojašnjenja možete se obratiti u Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., Trg kralja Tomislava 9, Čabar: tel.: 821-505, e-mail: ktd@ktd-cabar.hr
KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR d.o.o.
Trg kralja Tomislava 9
51306 Čabar
KLASA: 003-01/20-01/1
UR.BROJ: 2108-04/1-20-3
Čabar, 31. ožujka 2020.
Temeljem članka III. Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja, od 19. ožujka 2020. godine, KLASA: 810-06/20-01/7, URBROJ: 511-01-300-20-1, te na temelju prethodne suglasnosti Gradonačelnika Grada Čabra, KLASA: 363-02/20-01/05,URBROJ: 2108-02/2-20-2, direktor Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. donosi slijedeću
ODLUKU O OSLOBAĐANJU PLAĆANJA FIKSNOG I VARIJABILNOG DIJELA NAKNADE ZA PRIKUPLJANJE I ZBRINJAVANJE KOMUNALNOG OTPADA ZA GOSPODARSTVENIKE
Članak 1.
Odluka o oslobađanju plaćanja odnosi se na gospodarstvenike kojima je obustavljen rad temeljem Odluke o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja od strane Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.
Članak 2.
Ova odluka stupa na snagu 31.03.2020. i traje sve do trajanja obustave rada od strane Nacionalnog stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.:
Direktor:
Valentin Šoštarić, dipl.oec.
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. obavještava korisnike usluga odvoza komunalnog otpada na području MO Prezid da će se radi zimskih uvjeta komunalni otpad prikupljati 27.03.2020. (u PETAK).
Ovim putem molimo cijenjene korisnike usluga na području MO Prezid za razumijevanje.
KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR d.o.
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. moli građane za prilagodbu ponašanja u cilju prevencije širenja zaraze Korona virusom COVID-19.
Savjetujemo korisnike usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada, da svoj kućni otpad odlažu u dobro zatvorenim i neoštećenim vrećama u svoje spremnike za otpad na kojima treba biti zatvoren poklopac. Rasuti i nezaštićeni otpad izvor je potencijalne zaraze, osobito otpad kontaminiran krvlju ili tjelesnim izlučevinama, zaprljani materijali poput maramica, zavoja, pelena, krpa, papirnatih ubrusa itd…
Usluga prikupljana miješanog komunalnog otpada te prikupljanje papira i kartona će se po mjestima i dalje vršiti prema ustaljenom rasporedu. Ukoliko dođe do promjena termina odnosno učestalosti odvoza miješanog komunalnog otpada korisnici će biti pravovremeno obavješteni putem web stranica Društva (i putem Facebook stranice) i Grada Čabra.
U skladu s preporukama da se do daljnjega odgode sva okupljanja stanovništva na otvorenom i zatvorenom prostoru, pogrebe i ispraćaje poželjno je organizirati u krugu obitelji.
Molimo građane za razumijevanje i suradnju kako bismo zajedničkim trudom minimalizirali opasnost koju uzrokuje epidemija ove bolesti.
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. obavještava korisnike usluga odvoza komunalnog otpada na području MO Tršće da će se, radi kvara na komunalnom vozilu, komunalni otpad umjesto 11.02.2020. (u UTORAK) prikupljati 14.02.2020. (u PETAK).
Iz ostalih naselja komunalni otpad odvozi se prema uobičajenom rasporedu.
Ovim putem molimo cijenjene korisnike usluga na području MO Tršće za razumijevanje.
KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR d.o.o.
OBAVIJEST
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. Čabar obavještava korisnike usluga odvoza komunalnog otpada da će se, radi božićnih (srijeda i četvrtak, 25. i 26.12.2019.) i novogodišnjih blagdana (srijeda, 01.01.2020.) te radi blagdana Sveta tri kralja (06.01.2020.), komunalni otpad odvoziti prema sljedećem rasporedu:
- 27. prosinca (PETAK), područje naselja Prezid,
- 03. siječnja (PETAK), područje naselja Prezid,
- 10. siječnja (PETAK), područje naselja Gerovo,
- za područje naselja Čabar i Plešce odvoz se ne vrši u 52. tjednu (odvoz će se izvršiti 02. siječnja u ČETVRTAK).
Iz ostalih naselja komunalni otpad odvozi se prema uobičajenom rasporedu.
Skupljanje i odvoz miješanog komunalnog otpada u vrijeme nadolazećih blagdana planirano je pod pretpostavkom da neće biti poteškoća nastalih uslijed vremenskih neprilika ili nemogućnosti odlaganja otpada na odlagalištu „Peterkov laz“. Ukoliko do istih dođe korisnici će biti pravovremeno obavješteni putem web stranica Društva (i putem Facebook stranice) i Grada Čabra.
Svojim korisnicima, svim žiteljima Grada Čabra od srca želimo čestit i blagoslovljen Božić te sretnu i uspješnu novu 2020. godinu.
KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR d.o.o.
Sukladno odredbama Zakona o poticanju zapošljavanja (NN 57/12, 120/12, 16/17, 118/18) i mjerama aktivne politike zapošljavanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, direktor Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. objavljuje
JAVNI POZIV
za dostavu prijava za stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa u Komunalnom trgovačkom društvu Čabar d.o.o.
I.
U cilju korištenja mjere “6.2.- stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa” putem Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (u nastavku: HZZ) Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. iskazuje interes i potrebu za prijemom polaznika/polaznice na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa.
II.
Cilj osposobljavanja za rad, u smislu mjere iz točke I. ovog Javnog poziva, je stjecanje radnog iskustva potrebnog za obavljanje poslova iz djelokruga komunalnih djelatnosti.
III.
Kandidati/kinje koji se prijavljuju na ovaj Javni poziv moraju ispunjavati sljedeće uvjete:
– da su nezaposlene osobe prijavljene u evidenciji nezaposlenih kod HZZ-a najmanje 30 dana,
– da nezaposlene osobe nemaju više od 12 mjeseci radnog staža u zvanju na kojem se obrazuju,
– da nemaju navršenih više od 29 godina života
– da ispunjavaju uvjet tražene stručne spreme za poslove za koje se stručno osposobljavaju
– da su osposobljene za rad na računalu.
IV.
Program stručnog osposobljavanja bez zasnivanja radnog odnosa traje 12 mjeseci u punom radnom vremenu od osam (8) sati dnevno, a provodi se u Komunalnom trgovačkom društvu Čabar prema sljedećem:
Naziv radnog mjesta – stručni suradnik/suradnica za komunalne poslove
Broj izvršitelja – 1
Uvjet stručne spreme – Magistar struke (VSS, prema ranijim propisima) ekonomskog usmjerenja
V.
Kandidati/kinje koji ispunjavaju tražene uvjete dužni su uz prijavu dostaviti:
– kratki životopis s osobnim podacima (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona, e-mail adresa);
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice ili domovnice);
– dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (isključivo preslika diplome ili uvjerenja, odnosno potvrde o stručnoj spremi);
– dokaz o tome da nemaju odgovarajućeg stručnog ili radnog iskustva (potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO);
– uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak – ne starije od 6 mjeseci od dana objave javnog poziva;
– uvjerenje HZZ-a da se kandidat vodi u evidenciji nezaposlenih osoba;
– dokaz o poznavanju rada na računalu (svjedodžba, izjava, uvjerenje);
Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene. Uvid u izvornike dokumenata za izabranog kandidata izvršit će se prije zaključivanja pisanog ugovora.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
VI.
Za osobu koja će biti izabrana podnijet će se zahtjev HZZ-u za sufinanciranje programa stručnog osposobljavanja za rad bez zasnivanja radnog odnosa te će se po dobivenom odobrenju od strane HZZ-a s tom osobom sklopiti Ugovor o međusobnim pravima i obvezama koja se odnose na stručno osposobljavanje.
VII.
Stručno osposobljavanje obavlja se:
– na temelju pisanog ugovora s direktorom Društva
– prema Programu stručnog osposobljavanja za rad
– pod vodstvom mentora.
Osobe na stručnom osposobljavanju nemaju status djelatnika u Društvu i nisu u radnom odnosu.
Osobe na stručnom osposobljavanju imaju pravo na potporu koju osigurava Hrvatski zavod za zapošljavanje.
VIII.
Rok za dostavu prijava, s dokazima o ispunjavaju traženih uvjeta, je 21. lipanj 2019. godine do 15,00 sati, bez obzira na način dostave. Prijave se dostavljaju na adresu: Komunalno trgovačko društvo Čabar, Trg kralja Tomislava 9, 51306 Čabar.
Ovaj poziv objavljuje se na web stranici osnivača Društva-Grada Čabra, web stranici KTD Čabar, na oglasnoj ploči Grada i KTD Čabar.
Čabar, 13. lipnja 2019. godine
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.
Direktor:
Valentin Šoštarić, dipl.oec.
Tijekom mjeseca lipnja 2019. godine (u razdoblju od 03. – 10.06.) organizira se prikupljanje i odvoz krupnog (glomaznog) otpada na području Grada Čabra. Prikupljanje će se vršiti po pozivu, na način da korisnici pozivom na broj telefona 821 505 ili osobnim dolaskom u ured Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. (Trg kralja Tomislava 9, Čabar) izvrše prijavu o potrebi odvoza glomaznog otpada. Nakon prikupljenih prijava i utvrđenih potreba po broju korisnika i okvirnih količina odredit će se raspored prikupljanja po pojedinim naseljima.
Prijave se zaprimaju zaključno s 30. svibnjem 2019. godine.
U sklopu akcije prikupljat će se krupni (glomazni) otpad, sukladno popisu vrste predmeta i tvari propisanih Naputkom o glomaznom otpadu (NN 79/15):
- KUPAONSKA OPREMA (kada /plastična, fiberstaklena, metalna i sl./, tuš kada, sauna, kada za djecu, kupaonski ormar i police, zavjesa ili pregrada za tuš ili kadu, nosač zavjese /karniša/, umivaonik, toalet i bide /školjka i daska/, slavina za vodu, nosač tuša i crijevo za tuš, stalak za ručnike i sl., ogledalo);
- STVARI ZA DJECU (krevet za dijete, stolica i hodalica za dijete, veće igračke, dječja kolica, auto sjedalica za dijete);
- PODNE OBLOGE (tepih, laminat, linoleum, parket, krzno i sl.);
- NAMJEŠTAJ (ormar, komoda, ladičar, vitrina, noćni ormarić i sl., polica /npr. ugradbena, samostojeća, zidna i sl./, stol /npr. radni, za računalo, kuhinjski, za blagovaonu, toaletni i sl./ stolac, klupa, barska stolica, zidni/stolni sat većih dimenzija, daska kod uzglavlja kreveta, stalak /stolni, zidni za npr. tv/hi-fi/, fotelja, naslonjač, krevet, tabure, madrac, nadmadrac, podnica kreveta, okvir za sliku većih dimenzija, prozorske zaštitne rešetke i grilje, sobne pregrade);
- KUHINJSKA OPREMA (kuhinjski elementi /ugradbeni, samostojeći i dr./, sudoper, radna površina, šank);
- VRTNA OPREMA (ograda i vrata, vrtni namještaj, vrtni alat, strojevi za vrt /tačke, kosilica i sl./, sjenica za vrt /rastavljena na dijelove dimenzija pogodnih za prijevoz/, drvo /izrezano na dimenzije pogodne za prijevoz/, posuda /za npr. cvijeće/ i postolje-nosač većih dimenzija, vrtni ukrasi većih dimenzija, vrtna klupa, crijevo za vodu, oprema za razvođenje vode te posude za zalijevanje bilja, ljuljačka, suncobran i stalak za suncobran, sklopivi bazen, roštilj);
- OSTALI GLOMAZNI OTPAD (rolete, žaluzine, tende i sl., ljestve i samostojeće stepenice, zavjese i nosači zavjesa, vrata /npr. sobna, ulazna i dr./, staklo /okno/, prozor, prozorski okvir, invalidska kolica, dekorativni predmeti većih dimenzija, oprema za kućne ljubimce većih dimenzija /akvarij, žičani kavez, i sl./, sprave za vježbanje i veća oprema za sport i rekreaciju /bicikl, daska za jedrenje-jahanje na valovima, kajak, kanu, pedalina i sl./, radijator, kante i posude većih dimenzija, tapete, daska za glačanje, okvir za sušenje rublja);
Također, u sklopu akcije vršit će se i prikupljanje dotrajalih kućanskih aparata, metalnog otpada te otpadnih vozila.
Korisnici usluge moraju posebno odložiti krupni metalni otpad (npr. štednjaci, hladnjaci, perilice rublja, posuđa i sl.), a posebno ostali krupni otpad (npr. namještaj i sl.).
Akcija skupljanja navedenog otpada započet će određenog dana (prema kasnije utvrđenom rasporedu po naseljima) u 7:30 sati i trajat će do 15:00 sati.
Mole se korisnici usluge odvoza krupnog otpada da otpad odlože uz prometnicu do sedam sati ujutro na dan kada se akcija provodi. Otpad koji će biti odložen kasnije neće se odvoziti.
Tijekom akcije neće se prikupljati građevinski materijal i krovni pokrov (crijep i salonit ploče-koje sadrže azbest), kao i sve ono što se sakuplja u redovitom odvozu miješanog komunalnog otpada.
Obavijest o rasporedu provođenju akcije dostavit će se prijavljenim korisnicima nekoliko dana prije početka akcije skupljanja otpada. Molimo za poštivanje plana i rasporeda akcije, te za pravovremenu pripremu za odvoz odnosno da se otpad ne iznosi nakon proteka akcije, jer se isti neće naknadno pokupiti.
INFORMACIJE:
Ukoliko postoji potreba za zbrinjavanje otpadnih električnih i elektroničkih uređaja građani se mogu obratiti pozivom na tel. broj: 251 856, 099 744 10 06 ili putem elektroničke pošte: eeotpad.ri@gmail.com (FRIGOMATIC ECO, Kukuljanovo bb).
Za eventualne nejasnoće ili pojašnjenja možete se obratiti u Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., Trg kralja Tomislava 9, Čabar: tel.: 821-505, e-mail: ktd@ktd-cabar.hr
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. Čabar obavještava korisnike usluga odvoza komunalnog otpada da će se, radi Uskršnjih blagdana (ponedjeljak) i Praznika rada (srijeda), komunalni otpad odvoziti prema sljedećem rasporedu:
– 26. travnja (PETAK), područje Mjesnog odbora Gerovo
– 03. svibnja (PETAK), područje Mjesnog odbora Prezid
Iz ostalih naselja komunalni otpad odvozi se prema uobičajenom rasporedu.
Korisnicima naših usluga, poslovnim suradnicima i svim građanima Grada Čabra želimo sretne Uskrsne blagdane!
KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR d.o.o.
Obzirom na pretpostavljene poteškoće u obavljanju djelatnosti uslijed zimskih vremenskih uvjeta, Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. obavještava korisnike usluge da može doći do poremećaja u rasporedu odvoza komunalnog otpada po naseljima na cjelokupnom području grada Čabra, pa molimo korisnike naših usluga za razumijevanje.
O eventualnim izmjenama u rasporedu odvoza korisnici usluga obavijestit će se putem mrežnih stranica Društva i Grada Čabra.
KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO ČABAR d.o.o.
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o. Čabar obavještava korisnike usluga odvoza komunalnog otpada da će se, radi božićnih (utorak i srijeda, 25. i 26.12.2018.) i novogodišnjih (utorak, 01.01.2019.) blagdana, komunalni otpad odvoziti prema sljedećem rasporedu:
- 28. prosinca (PETAK), područje naselja Tršće
- za područje naselja Prezid komunalni otpad ne odvozi se u 52. tjednu, odnosno 26. prosinca (srijeda) 2018. godine. Komunalni otpad izvršit će se u redovnom terminu: 02. siječnja (SRIJEDA).
- 04. siječnja (PETAK), područje naselja Tršće
Iz ostalih naselja komunalni otpad odvozi se prema uobičajenom rasporedu.
Skupljanje i odvoz miješanog komunalnog otpada u vrijeme nadolazećih blagdana planirano je pod pretpostavkom da neće biti poteškoća nastalih uslijed eventualnih vremenskih neprilika ili nemogućnosti odlaganja otpada na odlagalištu „Peterkov laz“.
KOMUNALNO TRGOVAČKO DRUŠTVO
ČABAR d.o.o.
Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.
Trg kralja Tomislava 9, 51306 Čabar
OIB: 58129032419
Tel/Fax: +385 51 821 505
e-mail: ktd@ktd-cabar.hr
web: www.ktd-cabar.hr
Čabar, 24. listopada 2018.
U skladu s člankom 423. Zakona o trgovačkim društvima (NN 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15) i sukladno članku 19 . Izjave o osnivanju Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o., Skupština Društva raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za izbor i imenovanje direktora Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. Čabar
Broj izvršitelja: 1
Naziv radnog mjesta: direktor
Ugovor o radu: na određeno vrijeme od 5 godina
Radno vrijeme: puno radno vrijeme
Za izbor i imenovanje direktora Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. može biti imenovana osoba koja pored općih uvjeta iz članka 239. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima ispunjava i sljedeće posebne uvjete:
– magistar struke ili stručni specijalist ekonomske, pravne ili tehničke struke i 1 godinu radnog iskustva u struci (odnosno prije VSS), ili sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik ekonomske, pravne ili tehničke struke (odnosno prije VŠS) i 2 godine radnog iskustva u struci, ili srednju stručnu spremu ekonomskog, pravnog ili tehničkog usmjerenja i 3 godine radnog iskustva u struci,
– poznavanje rada na osobnom računalu,
– posjedovanje organizacijskih sposobnosti rukovođenja,
– posjedovanje vozačke dozvole B kategorije.
Prijavi treba priložiti:
– životopis,
– presliku osobne iskaznice ili domovnice,
– presliku diplome ili svjedodžbe,
– elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
– potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na poslovima za koje se traži odgovarajuće stručno znanje (npr. ugovor o radu, potvrda poslodavca, rješenje o rasporedu na radno mjesto ), izvornik ili presliku,
– uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci do dana objave natječaja,
– presliku vozačke dozvole
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08, 69/17).
Prilikom odabira kandidata postupit će se i sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine broj 121//17).
Kandidat koji ima pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Uz prijavu na natječaj dužan je priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo postojanje prava prednosti na koje se poziva.
S kandidatima koji zadovoljavaju uvjete natječaja obavit će se razgovor i po potrebi provjera dodatnih znanja i vještina.)
Prijave se podnose u zatvorenoj omotnici u roku od 8 (osam) dana od dana objave na web stranici Društva i Grada Čabra te oglasnoj ploči Društva i Grada Čabra, na adresu KTD Čabar, Trg kralja Tomislava 9, 51306 Čabar s naznakom “za Javni natječaj-izbor i imenovanje direktora-ne otvaraj“.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Kandidati natječaja bit će pismeno obaviješteni o rezultatu izbora u roku od 10 dana od dana proteka roka za podnošenje prijava. Skupština zadržava pravo da ne prihvati nijednu od pristiglih ponuda ili da poništi natječaj.
KLASA: 112-03/18-01/1
URBROJ: 2108-04/1-18-2
Čabar, 24.10. 2018. godine
Jedini član K.T.D. Čabar d.o.o./Skupština Društva
Predsjednik
Kristijan Rajšel, prof.
Poštovani korisnici usluga,
dana 08. veljače 2018. godine stupila je na snagu Odluka o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada i usluge povezane s tom javnom uslugom Grada Čabra (Službene novine Grada Čabra br. 1/18), donesena sukladno odredbama Zakona o održivom gospodarenju otpadom (NN 94/13, 73/17) te Uredbe Vlade RH o gospodarenju komunalnim otpadom (NN 50/17).
Sukladno navedenim zakonskim i podzakonskim aktima, u narednih 15-tak dana na Vašu adresu bit će dostavljena Izjava o načinu korištenja javne usluge te Vas molimo da istu detaljno proučite i da nam istu potpisanu vratite u roku od 15 dana od dana primitka. Podsjećamo Vas da je Uredbom i Odlukom propisana obveza Korisnika usluga vraćanja potpisane Izjave, a sve u svrhu uspostave i primjene cjelokupnog sustava sakupljanja komunalnog otpada na području grada Čabra.
Navedeno prvenstveno proizlazi iz činjenice da se približava termin zatvaranja odlagališta otpada „Peterkov laz“ kojem predstoji sanacija te obveze i naloga od strane Ministarstva zaštite okoliša i energetike da se otpad prikupljen na području grada Čabra predaje i zbrinjava na Županijskom centru za gospodarenje otpadom „Marišćina“ (neposredno ili putem pretovarne stanice Delnice), koji čini središnji dio integralnog sustava gospodarenja otpadom u PGŽ i koji pruža nove tehnologije u postupku oporabe i zbrinjavanja otpada usklađene sa standardima koje nameće Europska Unija.
Upravo uvođenje novih standarda u zbrinjavanju otpada, od uspostave sustava odvajanja otpada, izgradnje reciklažnog dvorišta te dobave i stavljanje u funkciju mobilnog reciklažnog dvorišta, a posebice zbrinjavanje otpada u ŽCGO Marišćina, nametnula se je obveza potrebe korekcije cijena javne usluge (napomena: cijena obrade i zbrinjavanja otpada u Marišćini iznosi 470,00 kn po toni preuzetog otpada – novi troškovi koji do sada nisu postojali) slijedom čega, počevši od dana 01. studenog 2018. godine (primjena obračuna za studeni i nadalje) stupaju na snagu nove cijene za obvezatnu minimalnu javnu uslugu (fiksni dio) i predviđeno od 01.01.2019. godine, odnosno od dana početka odvoza komunalnog otpada u Marišćinu, cijene za količinu predanog otpada (varijabilni dio), koje donose značajnije poskupljenje ukupne cijene javne usluge.
Cjenik usluga će svim korisnicima biti dostupan i na našim mrežnim stranicama a Izvadak iz cjenika dostavit će se uz Izjavu. Također, na našim mrežnim stranicama objavljuju se i sljedeći dokumenti:
- Odluka Grada Čabra o načinu pružanja javne usluge prikupljanja komunalnog otpada
- Opći uvjeti ugovora o korištenju javne usluge
Poveznice internetskih stranica NN na kojima su objavljeni Zakon o održivom gospodarenju otpadom i Uredba o gospodarenju otpadom su:
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_07_94_2123.htmli
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2017_05_50_1138.html
Unatoč povećanju cijene javne usluge, podsjećamo cijenjene Korisnike usluga da upravo oni utječu na ukupnu cijenu usluge koju plaćaju, s obzirom da će ista biti promjenjiva ovisno o broju primopredaja miješanog komunalnog otpada.
Zaključno, još jednom Vas molimo da postupite sukladno navedenim zakonskim i podzakonskim aktima te da nam potpisane Izjave o načinu korištenja javne usluge vratite. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili trebate dodatno pojašnjenje stojimo Vam na raspolaganju. Informacije se mogu dobiti na broj telefona: 051 821 505 ili putem e-maila: ktd@ktd-cabar.hr
Zahvaljujemo Vam se na razumijevanju! Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.
OBAVIJEST br. 7/2018.
za korisnike usluge sakupljanja i odvoza komunalnog otpada
/ODVOJENO PRIKUPLJANJE KORISNOG OTPADA-PAPIR I KARTON/
/IZMJENA RASPOREDA SAKUPLJANJA I ODVOZA/
Poštovani korisnici usluga,
sukladno analizi prikupljenih količina otpadnog papira i kartona na cjelokupnom području grada Čabra tijekom prethodnog razdoblja, utvrdila se je potreba izmjene mjesečnog rasporeda/kalendara sakupljanja i odvoza papira i kartona.
Počevši od mjeseca srpnja otpadni papir i karton će se skupljati prema sljedećem rasporedu:
- područja MO Gerovo i Tršće – prvog petka u mjesecu;
- područja MO Prezid, Čabar i Plešce – trećeg petka u mjesecu;
Koristimo prigodu još jednom podsjetiti da se usluga sakupljanja i odvoza otpadnog papira i kartona pruža bez naknade za korisnika usluge te da više ne odlažu papir i karton u posude za miješani komunalni otpad.
Za eventualna pojašnjenja možete se obratiti u Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., Trg kralja Tomislava 9, Čabar: tel.: 821-505, e-mail: ktd@ktd-cabar.hr
Direktor KTD ČABAR:
Zvonimir Lipovac, dip.oecc.
Član Uprave društva na temelju članka 422. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima (“Narodne novine“, broj 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15) i članka 27. Izjave o osnivanju Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. od 02. travnja 2014. godine, objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za zasnivanje radnog odnosa na poslovima komunalnog radnika-radnika na održavanju čistoće
Broj izvršitelja: 1
Naziv radnog mjesta: Komunalni radnik-radnik na održavanju čistoće
Ugovor o radu: na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 mjeseci
Radno vrijeme: puno radno vrijeme
Uvjeti za prijam na radno mjesto:
– SSS, KV
– položen vozački ispit B kategorije
– zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima
– punoljetnost
– hrvatsko državljanstvo
Uz prijavu kandidati su obvezni priložiti:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice, OI, putovnice i sl.),
– dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome, svjedodžbe, potvrda o stručnoj osposobljenosti)
– dokaz o traženom položenom kategorijom vozila
– dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa o radno pravnom statusu / e- radna knjižica koja se vodi pri Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje),
– uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci do dana objave natječaja.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08).
Prilikom odabira kandidata postupit će se i sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine, broj 121/17).
Prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju uvjeta iz natječaja podnose se u roku 10 (deset) kalendarskih dana od dana objave natječaja, na adresu: Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., 51 306 Čabar, Trg kralja Tomislava 9, s naznakom “Za natječaj – prijam u radni odnos komunalnog radnika-radnika na održavanju čistoće“.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
KTD Čabar zadržava pravo ne odabrati niti jednog kandidata i pravo potpunog ili djelomičnog poništenja natječaja.
Ovaj Javni natječaj objavljuje se na oglasnoj ploči Društva, oglasnoj ploči Grada Čabra, web stranici Grada Čabra, web stranici Društva.
KLASA: 112-02/18-01/1
URBROJ: 2108-04/1-18-1
Čabar, 11. lipnja 2018.godine
Direktor Društva: Zvonimir Lipovac, dipl.oecc.
Član Uprave društva na temelju članka 422. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima (“Narodne novine“, broj 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15) i članka 27. Izjave o osnivanju Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. od 02. travnja 2014. godine, objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za zasnivanje radnog odnosa na poslovima pomoćnog komunalnog radnika
Broj izvršitelja: 1
Naziv radnog mjesta: pomoćni komunalni radnik
Ugovor o radu: na određeno vrijeme u trajanju od 3 mjeseca
Radno vrijeme: puno radno vrijeme
Uvjeti za prijam na radno mjesto:
– PKV, NKV
– položen vozački ispit B kategorije
– zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima
– punoljetnost
– hrvatsko državljanstvo
Uz prijavu kandidati su obvezni priložiti:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice, OI, putovnice i sl.),
– dokaz o traženom položenom kategorijom vozila
– uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci do dana objave natječaja.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08).
Prilikom odabira kandidata postupit će se i sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine, broj 121/17).
Prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju uvjeta iz natječaja podnose se u roku 10 (deset) kalendarskih dana od dana objave natječaja, na adresu: Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., 51 306 Čabar, Trg kralja Tomislava 9, s naznakom “Za natječaj – prijam u radni odnos pomoćnog komunalnog radnika“.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
KTD Čabar zadržava pravo ne odabrati niti jednog kandidata i pravo potpunog ili djelomičnog poništenja natječaja.
Ovaj Javni natječaj objavljuje se na oglasnoj ploči Društva, oglasnoj ploči Grada Čabra, web stranici Grada Čabra, web stranici Društva.
KLASA: 112-01/18-01/1
URBROJ: 2108-04/1-18-1
Čabar, 11. lipnja 2018.godine
Direktor Društva: Zvonimir Lipovac, dipl.oecc.
Član Uprave društva na temelju članka 422. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima (“Narodne novine“, broj 111/93, 34/99, 121/99, 52/00, 118/03, 107/07, 146/08, 137/09, 125/11, 152/11, 111/12, 68/13, 110/15) i članka 27. Izjave o osnivanju Komunalnog trgovačkog društva Čabar d.o.o. od 02. travnja 2014. godine, objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za zasnivanje radnog odnosa na poslovima komunalnog djelatnika-vozača specijalnog komunalnog vozila-čistača
Broj izvršitelja: 1
Naziv radnog mjesta: Komunalni djelatnik-vozač-čistač
Ugovor o radu: na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 mjeseci
Radno vrijeme: puno radno vrijeme
Uvjeti za prijam na radno mjesto komunalnog djelatnika-vozača-čistača:
– SSS, vozač motornog vozila, kvalifikacija za upravljanje motornim vozilima
– položen vozački ispit B i C kategorije
– zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima
– punoljetnost
– hrvatsko državljanstvo
Uz prijavu kandidati su obvezni priložiti:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice, OI, putovnice i sl.),
– dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome, svjedodžbe, potvrda o stručnoj osposobljenosti)
– dokaz o traženim položenim kategorijama vozila
– dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa o radno pravnom statusu / e- radna knjižica koja se vodi pri Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje),
– uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci do dana objave natječaja.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08).
Prilikom odabira kandidata postupit će se i sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine, broj 121/17).
Prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju uvjeta iz natječaja podnose se u roku 10 (deset) kalendarskih dana od dana objave natječaja, na adresu: Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o., 51 306 Čabar, Trg kralja Tomislava 9, s naznakom “Za natječaj – prijam u radni odnos komunalnog djelatnika-vozača specijalnog komunalnog vozila-čistača“.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
KTD Čabar zadržava pravo ne odabrati niti jednog kandidata i pravo potpunog ili djelomičnog poništenja natječaja.
Ovaj Javni natječaj objavljuje se na oglasnoj ploči Društva, oglasnoj ploči Grada Čabra, web stranici Grada Čabra, web stranici Društva.
KLASA: 112-02/18-01/1
URBROJ: 2108-04/1-18-2
Čabar, 11. lipnja 2018.godine
Direktor Društva: Zvonimir Lipovac, dipl.oecc.











