
Poštovani korisnici usluga,
dana 08. veljače 2018. godine stupila je na snagu Odluka o načinu pružanja javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada i usluge povezane s tom javnom uslugom Grada Čabra (Službene novine Grada Čabra br. 1/18), donesena sukladno odredbama Zakona o održivom gospodarenju otpadom (NN 94/13, 73/17) te Uredbe Vlade RH o gospodarenju komunalnim otpadom (NN 50/17).
Sukladno navedenim zakonskim i podzakonskim aktima, u narednih 15-tak dana na Vašu adresu bit će dostavljena Izjava o načinu korištenja javne usluge te Vas molimo da istu detaljno proučite i da nam istu potpisanu vratite u roku od 15 dana od dana primitka. Podsjećamo Vas da je Uredbom i Odlukom propisana obveza Korisnika usluga vraćanja potpisane Izjave, a sve u svrhu uspostave i primjene cjelokupnog sustava sakupljanja komunalnog otpada na području grada Čabra.
Navedeno prvenstveno proizlazi iz činjenice da se približava termin zatvaranja odlagališta otpada „Peterkov laz“ kojem predstoji sanacija te obveze i naloga od strane Ministarstva zaštite okoliša i energetike da se otpad prikupljen na području grada Čabra predaje i zbrinjava na Županijskom centru za gospodarenje otpadom „Marišćina“ (neposredno ili putem pretovarne stanice Delnice), koji čini središnji dio integralnog sustava gospodarenja otpadom u PGŽ i koji pruža nove tehnologije u postupku oporabe i zbrinjavanja otpada usklađene sa standardima koje nameće Europska Unija.
Upravo uvođenje novih standarda u zbrinjavanju otpada, od uspostave sustava odvajanja otpada, izgradnje reciklažnog dvorišta te dobave i stavljanje u funkciju mobilnog reciklažnog dvorišta, a posebice zbrinjavanje otpada u ŽCGO Marišćina, nametnula se je obveza potrebe korekcije cijena javne usluge (napomena: cijena obrade i zbrinjavanja otpada u Marišćini iznosi 470,00 kn po toni preuzetog otpada – novi troškovi koji do sada nisu postojali) slijedom čega, počevši od dana 01. studenog 2018. godine (primjena obračuna za studeni i nadalje) stupaju na snagu nove cijene za obvezatnu minimalnu javnu uslugu (fiksni dio) i predviđeno od 01.01.2019. godine, odnosno od dana početka odvoza komunalnog otpada u Marišćinu, cijene za količinu predanog otpada (varijabilni dio), koje donose značajnije poskupljenje ukupne cijene javne usluge.
Cjenik usluga će svim korisnicima biti dostupan i na našim mrežnim stranicama a Izvadak iz cjenika dostavit će se uz Izjavu. Također, na našim mrežnim stranicama objavljuju se i sljedeći dokumenti:
- Odluka Grada Čabra o načinu pružanja javne usluge prikupljanja komunalnog otpada
- Opći uvjeti ugovora o korištenju javne usluge
Poveznice internetskih stranica NN na kojima su objavljeni Zakon o održivom gospodarenju otpadom i Uredba o gospodarenju otpadom su:
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_07_94_2123.htmli
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2017_05_50_1138.html
Unatoč povećanju cijene javne usluge, podsjećamo cijenjene Korisnike usluga da upravo oni utječu na ukupnu cijenu usluge koju plaćaju, s obzirom da će ista biti promjenjiva ovisno o broju primopredaja miješanog komunalnog otpada.
Zaključno, još jednom Vas molimo da postupite sukladno navedenim zakonskim i podzakonskim aktima te da nam potpisane Izjave o načinu korištenja javne usluge vratite. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili trebate dodatno pojašnjenje stojimo Vam na raspolaganju. Informacije se mogu dobiti na broj telefona: 051 821 505 ili putem e-maila: ktd@ktd-cabar.hr
Zahvaljujemo Vam se na razumijevanju! Komunalno trgovačko društvo Čabar d.o.o.